TORSDAG

Idag är det torsdag och jag vill bara att den här helgen och nästa vecka går fort som attans så jag och emma bara kan flyga iväg till ett nytt ställe med nya äventyr! Men man får ta det som kommer och det som kommer nu är en stor kopp med varm-oboy och min bok och ett varmt skönt bad med levande ljus, så ser min kväll ut.. härlig va?!  Vad ska ni göra ikväll?

LIVE, LAUGH AND LOVE. är mitt talesätt som jag skriver överallt och har jätte fina bokstäver med det på min vägg :) men nu väntar badet! puss och kram.


Kommentarer
Postat av: emma

SV: nej jag har faktiskt inte sätt den filmen :) men jag älskar den låten, feeettt braaaa!

2010-10-21 @ 19:33:44
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0