HELT SLUT!

Heej !
Är så himla slut efter en praktiken idag (om någon undrar så praktiserar jag på Lindex i huddinge centrum, så kom dit och hälsa på) det ända jag har gjort idag är att larma och hänga ut kläder i butiken, ganska tråkigt efter man har gjort det typ tusen gånger :( men men.. får tänka på att det inte är långt kvar till 31 oktober då jag och emma sötis ska till LONDON ! Är så himla glad :D om någon av er vet en bra affär som kan kan gå till i London så säg till för jag vill shoppa ! hihi vem vill inte lixom ?! 

Men nu ska jag ringa emma och se vad hon gör och sen kolla på The Hills, pöss


Kommentarer
Postat av: luffi

Jo tack bara bra här med!!



Hittar du på idag då!? =)

2010-10-04 @ 17:49:51
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

själv ska jag svara massa kommentear och sedan kolla över min tävling lite... hehe var gärna med=)

2010-10-04 @ 18:27:13
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0