god jul!

God jul alla gullungar! Hoppas ni har haft en bra och mysig jul :D
Ska berätta vad jag har fått i julklapp, jag fick:

En HP Mini dator
2 st armbandshållare i sammet
pengar ungefär 1500
presentkort på Åhleans- 400
presentkort på Vera Moda- 300
2 st lotter (vann inget :()
En pläd i grå
Ett jätte fint o fluffigt täcke
En stor röd handduk
En väska
mobilskal
chocklad
databräda
En byrå

Aa det var lite av det jag fick igår, ska få mera sen när jag firar med mina andra kusiner :D
God jul allihopa!

En liten bild på mej och daniel från min nya data! :))
 Hahahahah XD

Kommentarer
Postat av: fanny

så du är ganska nöjd då med andra ord ;) <3

2010-12-29 @ 23:16:15
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0